Senaste nytt

[Business Class] Florens - //DESTINATION// - Dusseldorf från 5.500 SEK T/R

Dr. Miles

Expert
Det är tur att jag inte är lika bra som er på att leta (lyckas inte hitta något med routingkoden i Matrix), och att det mestadels inte rör sig om *A.
Just det var ju nice med FLR-AKL/SYD-DUS att det var 3/4 longhauls med *A.
Vill man ha totalpriset nere så måste man välja t ex ANA/Cathay Pacific destinationer och helst så många ANA/Cathay Pacific flygningar så möjligt.
De två flygbolagen debiterar inte bränsletillägget för tillfället.
 
Vilka datum hittade du denna? Man kanske kan boka nån rolig poängresa mellan sydney och tahiti...

Sitter inte så mycket och kollar själv, mycket av det jag postat är från flyertalk.
Eftersom jag inte ska boka något sitter jag inte och kollar på några speciella resrutter och datum men kul att se vad folk hittar på för galenskaper.

Nu är du inne på sjuka grejer :p

Vadå? Trodde vi alla gillade att flyga här? ;)
 

Dr. Miles

Expert
En annan sak.
Även om man hittar riktigt bra routing (med många stopovers) med bra priser på ITA Matrix, betyder det inte automatiskt att det går att boka online.
Det är ofta så att många online bokningssystem klarar inte att prissätta korrekt när det finns flera segments och stopovers.

Så mitt råd är att antingen ha det enkelt eller berätta inte för någon innan du har hittat någon webbsida som du faktiskt kan boka den routingen.
 
Det är tur att jag inte är lika bra som er på att leta (lyckas inte hitta något med routingkoden i Matrix), och att det mestadels inte rör sig om *A.
Just det var ju nice med FLR-AKL/SYD-DUS att det var 3/4 longhauls med *A.

Reise ab FLR | Ebookers

Florens - Paris / Air France A320
Paris - Bangkok / Air France 777-3
Bangkok - Tokyo / ANA 787-8
Tokyo - San Jose (SJC) / ANA 787-8
Los Angeles - Tokyo / ANA 777-3
Tokyo - Dusseldorf / ANA 787-8

Mycket ANA och Dreamliner för under 7.000 SEK
Allt i Business Class, tom Florens - Paris.
 

Thornado

Medlem
Reise ab FLR | Ebookers

Florens - Paris / Air France A320
Paris - Bangkok / Air France 777-3
Bangkok - Tokyo / ANA 787-8
Tokyo - San Jose (SJC) / ANA 787-8
Los Angeles - Tokyo / ANA 777-3
Tokyo - Dusseldorf / ANA 787-8

Mycket ANA och Dreamliner för under 7.000 SEK
Allt i Business Class, tom Florens - Paris.

Så sjukt.... Synd bara att jag kommer hem från Miami dagen innan dessa datum och att man "måste" stanna i Kalifornien i nästan två veckor (finns ju värre saker man kan tvingas göra, men man behöver ha tid också.
 

Dr. Miles

Expert
På returresan till Düsseldorf, går det också att flyga via t ex Stockholm, Göteborg eller Köpenhamn osv.
Skatter och bränsletillägg tillkommer dock.

Screenshot20161209 02 AZ.png



Screenshot20161209 03 AZ.png



Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper
 
Toppen