Senaste nytt

[Business Class]Europa-Nordamerika (inklusive Hawaii), från ca 15.000SEK (Star Alliance & One World)

Samma pris även till andra Hawaii destinationer än HNL
OGG Kahului,Maui
KOA- Kona
ITO - Hilo
LIH - Kauai

men inte till följande? Jag hittar inget
LNY- Lanai
JHM - Lahaina, Maui
MKK - Molokai

Med risk för att slå in öppna dörrar så kan jag meddela att priserna gäller även med Göteborg som avreseort.

15700kr är ju otroligt lockande... 80k för hela familjen är tyvärr inte lika lockande. Jag måste snabbt arbeta upp mitt pluskonto nu så de släpper iväg mig själv.

Men da får du vel ikke 140TP for flightene over USA mainland? Dette gis for de som er over 2000 miles?
Då resan går ARN-LHR-ORD/DFW-HNL så är det korrekt att man missar ett stopp i USA som är svårt att få till med går onekligen att få fram.
Det är inget skillnad i TP intjäning på att flyga LHR-LAX-HNL jämfört med ORD och DFW.

Om någon har tips om hur man prissätter detta på British Airways hemsida tar jag gärna emot info om det. Kan få den prissatt korrekt på priceline, men inte på American eller British Airways hemsidor.

Bara att boka, går ju tom att få Alaska Airlines med BA flight code = Tier Points

OGG.jpg

• Gilla
Reactions: pep
Bara att boka, går ju tom att få Alaska Airlines med BA flight code = Tier Points

Visa bifogad bild 107953
Jo men jag vill ha in max TP intjäning också typ enligt detta exempel.
Får inte upp det på online resebyråer eller American heller. Antar att man kanske måste kontakta propeller travel eller liknande, och om möjligt få in BA flightnummer på de flesta flighterna.
upload_2020-3-30_11-37-41.png

Då resan går ARN-LHR-ORD/DFW-HNL så är det korrekt att man missar ett stopp i USA som är svårt att få till med går onekligen att få fram.
Det är inget skillnad i TP intjäning på att flyga LHR-LAX-HNL jämfört med ORD och DFW.

Om man vill flyga longhaul config från USAs fastland till Hawaii kan man göra det via Dallas och Chicago som exempel. Fick följande alternativ på Americans hemsida
Visa bifogad bild 107948

AA har även A330 mellan PHX och HNL och mellan PHX och JFK är det 2000+ miles

AA har även A330 mellan PHX och HNL och mellan PHX och JFK är det 2000+ miles
Vet du vilka dagar eller när på året det är A330? Jag får bara upp A321 på de datum jag sökte på i december. Man torskar ju även "riktig business" som är på JFK-LAX i utbyte mot recliner business på JFK-PHX
upload_2020-3-30_12-6-55.png

Toppen