Senaste nytt

[Business class] Dublin-Hawaii T/R, oneworld JV, 1.920 EUR inkl. skatter

För en novis, om jag skulle vilja köra t.ex dublin till hawai kan jag vara några dagar där då eller är det bara av planet och börja resan hem igen?

För en novis, om jag skulle vilja köra t.ex dublin till hawai kan jag vara några dagar där då eller är det bara av planet och börja resan hem igen?

Va, åka till Hawaii och inte besöka ön. Det var något av det värsta jag hört på länge. En så lång resa och bara vända. När det gäller resan är man så trött på att flyga så man vill gå av Californien om man nu byter där.

Nej skämt åsido så skulle det vara ditt livs misstag att inte uppleva någon av öarna på Hawaii. Det är definitivt ett av de trevligare platserna i världen att besöka. Skall du bara jaga poäng och sitta på ett flygplan så gör det till någon plats där man ändå inte vill stanna.

Det var det som var tanken :), hur bokar jag den resan för två och typ stanna en vecka i augusti?

Va, åka till Hawaii och inte besöka ön. Det var något av det värsta jag hört på länge. En så lång resa och bara vända. När det gäller resan är man så trött på att flyga så man vill gå av Californien om man nu byter där.

Nej skämt åsido så skulle det vara ditt livs misstag att inte uppleva någon av öarna på Hawaii. Det är definitivt ett av de trevligare platserna i världen att besöka. Skall du bara jaga poäng och sitta på ett flygplan så gör det till någon plats där man ändå inte vill stanna.

Du måste inte bara ringa utan du kommer även behöva förse dig med en hel del tålamod för att säkerställa att du får just de flighter du vill ha, till det pris du vill ha, i den bokningsklass du vill ha och slutligen med rätt stavade namn, datum etc.

Förbered dig väl är mitt tips och lycka till och tänk på att dubbelkolla allt agenten gjort innan du godkänner resan :)

Last edited:
Jag sitter och letar pa Matrix och alla bra priser jag hittar ar med AA, aven om flygen DUB-LHR-PHL ar med BA. Priset jag far fram ligger pa ca 1700 Euro - BA hamnar pa 2800 Euro. Anledningen till att jag ar vill boka via BA ar min GUF2 voucher sa resan sker I F och tilltrade till concorde room. Datumen jag har I min sokning ar ut 29 Juli och hem 13 Aug. Skulle jag hitta ratt pris pa ratt resa sa ar det bara det svara kvar, hitta barnvakt for 2 veckor.......

• Gilla
Reactions: Gus
Toppen