Senaste nytt

[Business class] Dublin-Hawaii T/R, oneworld JV, 1.920 EUR inkl. skatter

Jag tror du får flyga lite längre bort för att få in ett stopp till. PHX-NYC kan nog vara svårt att få till skulle jag tro. Testa om det funkar att flyga BOS-ORD-NYC-MIA.

Skulle vilja använda denna dealen till att ta mig till MIA. Får ihop en OK resa, men med DUB-LCY-JFK-BOS-MIA tjänar jag bara 600 TP ((40+140+60+60)*2). Har försökt med t.ex. PHX mellan JFK och MIA, men det verkar inte gå. Är lite oinsatt i hur det funkar med MPM. Någon som har förslag på en routing som kan gå ihop med lite mer TP?

Jag tror det är antalet "transfers" inom USA som spökar. Jag tror du bara kan ha Dublin-Europa-Europa-USA internationell-USA inrikes-Miami..

Japp, det är bara tillåtet med två transfers i nordamerika per riktning. Så det går inte att få in mer än två legs i USA.

Jag tror det är antalet "transfers" inom USA som spökar. Jag tror du bara kan ha Dublin-Europa-Europa-USA internationell-USA inrikes-Miami..

Hur tolkar du det där med Zagreb då?

TRANSFERS 2 TRANSFERS PERMITTED IN EACH DIRECTION.
1 PERMITTED IN ZAG IN EACH DIRECTION
1 PERMITTED IN LON IN EACH DIRECTION.
AND - 2 TRANSFERS PERMITTED IN EACH DIRECTION.
1 PERMITTED BETWEEN AA/AY/BA/IB/US AND AS
IN LAX/PDX/SEA IN EACH DIRECTION
1 PERMITTED BETWEEN AA/AY/BA/IB/US AND HA
IN HAWAII IN EACH DIRECTION
2 PERMITTED VIA AA/AY/BA/IB/US ONLY IN
NORTH AMERICA IN EACH DIRECTION.

Hur tolkar du det där med Zagreb då?

TRANSFERS 2 TRANSFERS PERMITTED IN EACH DIRECTION.
1 PERMITTED IN ZAG IN EACH DIRECTION
1 PERMITTED IN LON IN EACH DIRECTION.
AND - 2 TRANSFERS PERMITTED IN EACH DIRECTION.
1 PERMITTED BETWEEN AA/AY/BA/IB/US AND AS
IN LAX/PDX/SEA IN EACH DIRECTION
1 PERMITTED BETWEEN AA/AY/BA/IB/US AND HA
IN HAWAII IN EACH DIRECTION
2 PERMITTED VIA AA/AY/BA/IB/US ONLY IN
NORTH AMERICA IN EACH DIRECTION.
Det går inte att ha transfer i Zagreb i praktiken därför kan du ignorera texten.

• Gilla
Reactions: pep
Det ser ut som att AA INE6A6R5 passade mina syften bättre, ska nämligen till AUA från GOT och sparar där med en del avios och får bara lägga 2500 kr extra + får en stopover. Tack ändå!

Det ser ut som att AA INE6A6R5 passade mina syften bättre, ska nämligen till AUA från GOT och sparar där med en del avios och får bara lägga 2500 kr extra + får en stopover. Tack ändå!

@Dr. Miles det verkar som AA är tillbaka med bra deals till Karibien... Tyvärr med 90 dagars krav... Men AUA/CUR från ARN/GOT runt 15 000kr med skatter och avgifter. Tackar @gunry för tipset..

Finns också från TXL utan 90 dagar:
INE7FSQ1 AA I Round-Trip 8077(SEK) till CUR...

Toppen