Senaste nytt

Business class biljetter hos Skyscanner.se

Hej igen! Jag skall försöka förtydliga. Skyscanner får alltså informationer om pris och vad som finns tillgängligt från flygbolag och onlineresebyråer på respektive marknad. Den är denna information vi visar på Skyscanner, varvid resultaten kan vara olika i olika länder. Vår sökmotor scannar dock av alla priser (inklusive lågprisbolag som Ryan Air och Easy Jet) för att försäkra att du skall få det billigaste priset utifrån dina sökkriterier, och sparar därmed både pengar och tid. Happy travels!
Annica, Skyscanner

och vissa priser är så kallad SITI (Sales Inside Ticketing Inside) vilket gör att du inte kan köpa biljetten t ex i Sverige.
Andra begränsning är att i vissa länder / på vissa resebyråer inte tar emot utländskt kredit-/betalkort.

och vissa priser är så kallad SITI (Sales Inside Ticketing Inside) vilket gör att du inte kan köpa biljetten t ex i Sverige.
Andra begränsning är att i vissa länder / på vissa resebyråer inte tar emot utländskt kredit-/betalkort.

Tur då att man har flera kort från olika länder man kan betala med ;)

Jag kan inte bestämma mig om den nya layouten (app) är bra eller dålig.. Får återkomma. Men det jag verkligen saknar är flygplanstyper. Varför går det inte att se vilken flygplanstyp respektive flight flygs med? Det går ju hos andra.

Skyscanner är helt klart en av de snyggaste och smidigaste apparna (ipad) i dessa söksammanhang. Att man kan ha flera flikar är ett sort +. Dock är multi-city/open jaw ett måste, där är Kayak snäppet bättre.

Jag kan inte bestämma mig om den nya layouten (app) är bra eller dålig.. Får återkomma. Men det jag verkligen saknar är flygplanstyper. Varför går det inte att se vilken flygplanstyp respektive flight flygs med? Det går ju hos andra.

Hej!
Skyscanner har för närvarande inte information om flygplanstyp som en del av sökfunktionen, men jag kommer att se till att skicka din feedback till våra utvecklingsteam som alltid är angelägna att implementera nya, användbara idéer. Tusen tack för din feedback!
Annica Jansson, Market Development Manager, Nordics
Skyscanner

Toppen