Senaste nytt

[Business class] Barcelona/Madrid-St Maarten-Paris, American Airlines, 1.170 EUR inkl. skatter

khybner

Medlem
Så jag nu inte igen som nybörjare går i någon dum fälla och gör mig till narr, så måste jag nog ställa den här frågan.

Menar du dealen DUB-HNL t/r med OW, @agehall ?

Den är ju bra som deal. Själv nappade jag dock på Karibien, eftersom det blev i mitt tycke billigare för mig. Dock inte precis min favoritdestination. :) Jag har planerat att göra min 1-1,5 mån bilsemester i USA nästa år med den dealen, i fall den ännu finns då.

Själv körde jag DUB-LHR-JFK-PHX-LAS-MIA-LAS-PHX-JFK-LHR-DUB som gav 1320 TP och den biljetten kostade ungefär samma som SXM-dealen. Någon tusenlapp högre tror jag.
 

Dr. Miles

Expert
Själv körde jag DUB-LHR-JFK-PHX-LAS-MIA-LAS-PHX-JFK-LHR-DUB som gav 1320 TP och den biljetten kostade ungefär samma som SXM-dealen. Någon tusenlapp högre tror jag.
Som kombination av två biljetter antar jag, för att MPM av Dublin-Miami inte räcker till för den routingen.
Om det är priset till Las Vegas känns det konstigt att passera Las Vegas två gånger.
 

khybner

Medlem
Som kombination av två biljetter antar jag, för att MPM av Dublin-Miami inte räcker till för den routingen.
Om det är priset till Las Vegas känns det konstigt att passera Las Vegas två gånger.

Det var en biljett.
Jag kommer inte ihåg vad det var för biljett eftersom jag inte var ute och sökte efter en MR utan jag skulle till MIA och då kom den här upp på AA.com och det var då jag bestämde mig för att skoja till det lite.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Dr. Miles

Expert
Det var en biljett.
Jag kommer inte ihåg vad det var för biljett eftersom jag inte var ute och sökte efter en MR utan jag skulle till MIA och då kom den här upp på AA.com och det var då jag bestämde mig för att skoja till det lite.
Jag är långt ifrån expert i oneworld fares men @agehall och @Tommy kan säkert kolla om din routing räcker till för MPM mellan Dublin-Miami.
 

khybner

Medlem
Jag är långt ifrån expert i oneworld fares men @agehall och @Tommy kan säkert kolla om din routing räcker till för MPM mellan Dublin-Miami.

Det är jag säker på att den inte gör. Är säker på att det inte var DUB-MIA.

Är som sagt lite osäker på hur biljetten var konstruerad. Kanske två one way fares men det var hur som helst ett PNR.
 

Flying Finn

Medlem
Fare basis ILN0S4T1 finns nog kvar ännu. Själv får jag dock samma underliga sökfel på Matrix som för ca. 6 timmar sen.
 

Flying Finn

Medlem
Skrev fel fare basis. ILN0S4T1 är för Tyskland-Havaiji. :) På ExpertFlyer hittar jag som bäst nu tre olika fare basis i business på MAD-PUJ för 723€ utan skatter. Även validate fares kommer upp med INE0A7Q1, INE2A6R5 och INN8S2E3. Matrix lyckas prissätta en runda till PUJ i t.ex. augusti.
 
Toppen