Senaste nytt

[Business class] Barcelona-Hong Kong&Kina T/R, Singapore Airlines, 18.300 SEK inkl.

Haha, kul att jag inte är ensam om den tanken. Vågar inte berätta för frun bara, idiotstämpeln kommer nog fram då (igen)! Det är så mkt poäng så jag har svårt att släppa tanken...

Locka med weekend i Peking? Om hon inte har någon FF-status än skulle ju bara denna bokning ge t.ex M&M FTL på en gång. Som dessutom varar i typ två och ett halvt år och medger loungeinträde hos LH-gruppen.

Alternativt "Öh, kära du, jag ska jobba i helgen... i en källare. Mobilen kommer nog inte att fungera..." :rolleyes:

Last edited:
Locka med weekend i Peking? Om hon inte har någon FF-status än skulle ju bara denna bokning ge Lufthansa FTL på en gång. Som dessutom varar i typ två och ett halvt år.

Alternativt "Öh, kära du, jag ska jobba i helgen... i en källare. Mobilen kommer nog inte att fungera..." :rolleyes:
Jag är nog mer inne på en variant av förslag nummer 2....;-)

Priset blev postad i Mileage Run forum på FlyerTalk, så är det nog bäst att skynda om ni vill utnyttja denna deal.

Singapore Airlines D klass på sträckan mellan Barcelona-Singapore vv har inte så bra tillgänglighet.

Tilläggsinfo 1:
Om man väljer Hong Kong som destination kan ni åka Airbus A380 plan (SQ856/SQ861) mellan Singapore-Hong Kong vv.

Tilläggsinfo 2:
Till Beijing finns det vissa flighter som är opererad av 77W elle av 333.
På dessa plan har det bättre Business class stolar än på 772/773, i alla fall du inte kommer att få gammal regional Business class stol då.

Airbus A330-300(333), garanterat nya regional Business class stol
SQ803/SQ810
Singapore Airlines Business class 77W 01.jpgSingapore Airlines Business class 77W 02.jpg
(Foto av AHO)

Boeing B777-300ER(77W), samma Business class stol som på Airbus A380
SQ802/SQ807
Singapore Airlines_Regional Business class 01.jpgSingapore Airlines_Regional Business class 02.jpg
(Foto av AHO)

Last edited:
Bump.
Priset gäller fortfarande.

Jag undrar om någon har lyckats att övertala sin fru/flickvän att åka till Beijing för en Mileage Run. :p

Jag gör vad som helst för denna deal, kom igen nu SQ! :cool:

Nu har det snart gått ett halvår, dags nu!
Gärna för samma pris som förra gången, 1881€ .. *önsketänkande*

Last edited:
Toppen