Senaste nytt

[Business class] Bangkok-Boston enkel, Hainan Airlines, 4.200 SEK inkl. skatter

Jo, INCSALE tillåter open-jaw. Frågan är dock om BKK-BOS är OK att ha som open-jaw - det är ju ett längre segment än både ARN-BKK och BOS-ARN...

c4ac7429029f10ad0e4f48a00446a769.jpg

Svarar på min egen fråga om Hainans 737-800: "First class seat that may not recline"

Detta pratade jag om.
Kanske det går att flyga via PVG också ?
Vad andra har skrivit fel kan jag inte ta ansvar för.

FlytheTail på FlyerTalk skrev i sitt inlägg på FlyerTalk är dock via Beijing, inte via Shanghai.

Routingregler av denna fare tillåter inte routing via Shanghai och Hainan Airlines flyger inte mellan Shanghai och Boston för tillfället.

Nu fick jag dumma idéer... Måste fundera på hur jag ska sy ihop Agehall World Tour 2016...
Det kanske hjälper inte dig som börjar resan från Sverige men om du kunde ta dig till New York och har extra dagar där, kan du flyga t ex så här i kombination med den här Hainan Airlines enkelbiljett.

Avianca LifeMiles miles:

United Mileage Plus miles:

Jo, INCSALE tillåter open-jaw. Frågan är dock om BKK-BOS är OK att ha som open-jaw - det är ju ett längre segment än både ARN-BKK och BOS-ARN...
Det verkar som att det går att ha open jaw mellan Tokyo och Los Angeles då Stockholm-Los Angeles är längre än Los Angeles-Tokyo.
Men som du säger, det inte går att ha open jaw mellan Bangkok och Boston (i alla fall för ett rimligt pris) för Open jaw sträckan är för lång.

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper

Aeroflots Business class Stockholm-Moskva-Tokyo // open jaw // Los Angeles-Moskva-Stockholm kostar ca 25.700 SEK inkl. skatter.

Toppen