Senaste nytt

Buggar i SAS App

Idag ser jag bara alla mina poänguttag i appen + SAS.se. Inte en enda poänintjäning syns!
Totalt kontosaldo stämmer dock.
Är det bara jag?
 
Idag ser jag bara alla mina poänguttag i appen + SAS.se. Inte en enda poänintjäning syns!
Totalt kontosaldo stämmer dock.
Är det bara jag?

Det är nog en bra idé att skriva om det är ios eller Android när man ställer sådana frågor.

Fungerar för övrigt utmärkt för mig, på Android. Så om du också kör det så är det "bara du", med rätt definition av "bara".
 
Någon mer som har problem med att kunna uppdatera appen. Jag har två kommande flyg först med LH sedan med SAS. Flighten med LH går ej att uppdatera men däremot flighten med SAS. (Har provat tagit bort appen och installerat igen samt uppdaterat med cirkeln) När jag sedan ska lägga in ny bokning då finner SAS appen ej bokningen.
 
Någon mer som har problem med att kunna uppdatera appen. Jag har två kommande flyg först med LH sedan med SAS. Flighten med LH går ej att uppdatera men däremot flighten med SAS. (Har provat tagit bort appen och installerat igen samt uppdaterat med cirkeln) När jag sedan ska lägga in ny bokning då finner SAS appen ej bokningen.
Jag har samma problem med min SQ bokning dvs att appen inte hittar bokningen.
 
Som vanligt så vet inte support något, de sa att "troligen ligger felet hos LH". Men de ser att bokningen finns och allt övrigt är rätt. Får lita på LH´s app.
 
Någon mer som har problem med att kunna uppdatera appen. Jag har två kommande flyg först med LH sedan med SAS. Flighten med LH går ej att uppdatera men däremot flighten med SAS. (Har provat tagit bort appen och installerat igen samt uppdaterat med cirkeln) När jag sedan ska lägga in ny bokning då finner SAS appen ej bokningen.

Sama här har en bokning gjord via LH där första benet flygs av SAS, går inte att få upp i appen.
hade en lika dan fast med LX så funkade det.
 
Hej,

Detta var märkligt. Jag har bokat om mina flyg ett par ggr och den har uppdaterat sig automatiskt för mig efter en stund, utan att jag behövde starta om appen (jag har också en iPhone 5S med iOS 7, har även funkat bra med min gamla iPhone 4S med iOS6). Detta funkade även fint när mitt senaste flyg SK702 ARN-HEL blev inställt och jag blev ombokad med SK706 (som blev försenad 30 min). Hela tiden blev den fint uppdaterad för mig, både med nytt flyg och ny avgångstid för det försenade flyget.
Du borde kunna uppdatera den manuellt genom att klicka på "omladdningspilarna" i "My bookings" (se screenshot nedan). Mina bokningar görs via AMEX Global Business Travel Online som jag måste boka allt via (företagspolicy), så det borde inte ha något att göra med vart man bokar resan.
Funkar det för dig att klicka på refreshpilarna i appen?

Visa bifogad bild 22417


Jag har numera problem att ladda om vissa av mina resor med ovan nämnda pilar. Rena SAS-bokningar funkar men inte en ren LH-bokning som jag har i April tex.
Någon som har samma problem?
 
Toppen