För mig är det den 16'e varje månad.freddanm skrev:Tjena!Har kikat runt här ett tag nu men äntilgen reggat konto.Någon som vet hur brytdatumen för AMEX-fakturorna fungerar, är det som på Diners Clubatt datumet varierar från månad till månad eller är det ett fast datum?Trevlig helg!Mvh FredrikKlicka för att utvidga...
Trox skrev:Du väljer själv. Vill du ha ett annat än det du har så kan du ringa Amex.Klicka för att utvidga...
Alf skrev:Funkar inte, AMEX är helt motvilliga till detta. Jag försökte byta på ett kort och det blev nobben.Klicka för att utvidga...
nota bene skrev:Min bryter 15/16, vilket oftast är lite irriterande då förfallodagen ofta blir 27:e eller liknande och med de flesta saker förfallandes 30:e-1:a händer det att det synkar dåligt med resor.Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Har samma "problem" vilket gör att jag i princip konsekvent betalar min AmEx-räkning ett par dagar sent. Kanske skulle göra ett nytt försök att ändra brytdatum igen så att man hamnar på rätt sida gränsen.Klicka för att utvidga...