Senaste nytt

Brutala hotellpriser München i maj nästa år

Valley

Medlem
Detta var det värsta jag hittills varit med om. OK att det pågår än mässa, men något måste vara galet. Eller är det så att man (så otroliga många hotell) tar chansen?

Som ex. Moxy Ostbahnhof. 440/natt. Vilket också Grand Westin önskar få ut
Moxy brukar väl ligga kring 100-120 normalt. G W senast det begav sig låg på ca 200
Residence och Aloft har tagit sig upp till 528-nivån :eek:

Enda hotell som plötsligt bröt mönstret är Le Meridien med ca 150 i utgångspris.
Så man funderar på om det hänt något där.
 

Hachans

Medlem
Detta var det värsta jag hittills varit med om. OK att det pågår än mässa, men något måste vara galet. Eller är det så att man (så otroliga många hotell) tar chansen?

Som ex. Moxy Ostbahnhof. 440/natt. Vilket också Grand Westin önskar få ut
Moxy brukar väl ligga kring 100-120 normalt. G W senast det begav sig låg på ca 200
Residence och Aloft har tagit sig upp till 528-nivån :eek:

Enda hotell som plötsligt bröt mönstret är Le Meridien med ca 150 i utgångspris.
Så man funderar på om det hänt något där.

Säkert någon mässa. Kollar du hotellpriserna i Berlin i september i år under veckan det är Innotrans kommer du också sätta i halsen.
 

Johan F

Medlem
Samma sak i oktober i år när det är Bauma, över 400 EUR för ett rum som veckan innan kostar drygt 100. Tur att man inte är där privat
 

Valley

Medlem
Denna dynamiska prissättning. Moxy dök till 219 och Le Meridien stack iväg till fr. 383. Avbokningsbart m frukost nu 499. 310 mer än jag bokat in mig för.
 
Toppen