Senaste nytt

Brussels Airlines har öppnat sin nya lounge i Bryssel

Jupp. Trappist på flaske hadde de også sist. Og brus (=läskedryck) på iPad-tappe-maskin. Og sprudlevin. Ikke Champagne, men dog hvitvin med bobler. Og masse annet god drikke, tilogmed Kriek :confused:

Provade The Loft för en tid sedan och det var packat med folk.
När jag väl hittade en sittplats så var den fullständigt nergrisad såklart!
Ingen plockade undan något under dom c.a. 30 minuterna jag befann mig där så nä, inte många poäng får dom av mig.

Provade The Loft för en tid sedan och det var packat med folk.
När jag väl hittade en sittplats så var den fullständigt nergrisad såklart!
Ingen plockade undan något under dom c.a. 30 minuterna jag befann mig där så nä, inte många poäng får dom av mig.
Klart överskattad ja. Klassiskt belgiskt arbete, lite snygg yta men under allt annat är det bara rent skräp. Den där loungen kommer att vara bra sliten redan mot slutet av året.

Var ett tag sedan jag var på BRU. Skönt med söndag tidigt och inte så mycket folk, men är ändå positivt förvånad över hur bra flygplatsen fungerar, trots allt som hänt (läs: fram till säkerhetskontroll då som är påverkat).

Men det jag egentligen vill flika in. De här "arbetsbås-sofforna" med utsikt över plattan! Fler sådana till fler lounger tack. De är ju fantastiska. Bekväma och bra arbetsutrymme. I like! Men de kunde väl installerat lite eluttag??

Toppen