Senaste nytt

Brukar du använda SJs resebutiker?

nilsson

Medlem
Det vore trevligt om SJ kunde sätta några UX-designers och programmerare på att fixa deras automater också. Fruktansvärt dåliga system. Jag var tvungen att göra 18 moment när jag köpte biljett i lördags.
 

FF#1

Medlem
Det vore trevligt om SJ kunde sätta några UX-designers och programmerare på att fixa deras automater också. Fruktansvärt dåliga system. Jag var tvungen att göra 18 moment när jag köpte biljett i lördags.

Ja det är oerhört frustrerande när det är nära till avgång och man saknar biljett och får knappa som en galning på deras sega burk. Fy!
 

nilsson

Medlem
Ja det är oerhört frustrerande när det är nära till avgång och man saknar biljett och får knappa som en galning på deras sega burk. Fy!

Jaha, du har just satt i ett SJ prio-kort. Vill du använda ett annat SJ-prio-kort?
Jag ser på ditt prio-kort att du är nilsson. Är det biljett för 0 vuxna och 0 barn?
Medan jag inte skriver ut din biljett kan du fundera på om du vill ha ett kvitto.
 

Jonas C

Medlem
Ja det är oerhört frustrerande när det är nära till avgång och man saknar biljett och får knappa som en galning på deras sega burk. Fy!

Reser man inom Mälardalen kan man annars använda de nya enkelbiljettsautometerna, men i dessa tjänar man inga poäng.
 

agehall

Medlem
Det vore trevligt om SJ kunde sätta några UX-designers och programmerare på att fixa deras automater också. Fruktansvärt dåliga system. Jag var tvungen att göra 18 moment när jag köpte biljett i lördags.

Det är ju bara ytterligare ett sätt för SJ att tala om för oss att vi ska sluta använda dem...
 
Aldrig i normala fall, men däremot har jag fått hjälp med ombokningar vid trafikstörningar. Då har det rört sig om Uppsala och Katrineholm, vilka nu alltså kommer att slå igen. Vid dessa tillfällen har jag också haft stor glädje av svart prio, då jag smet förbi ca 50 nummer som stod före mig i kön i Uppsala. :D
 
Toppen