Senaste nytt

British Airways Visa

Entercard är ett Joint Venture mellan bl.a. Swedbank, Barclays. Vi är ca 4.000 nisch-kunder på BA visat. Mao. en högst ner prioriterad grupp. Alla system är fortfarande outsourcade, mest till Indien. Snacket vi hört om att det kommer bli bättre osv är rappakalja.

Entercard vet att vi kör på då vouchern är värd mycket för oss.

Entercard är ett Joint Venture mellan bl.a. Swedbank, Barclays. Vi är ca 4.000 nisch-kunder på BA visat. Mao. en högst ner prioriterad grupp. Alla system är fortfarande outsourcade, mest till Indien. Snacket vi hört om att det kommer bli bättre osv är rappakalja.

Entercard vet att vi kör på då vouchern är värd mycket för oss.

Kan du inte pressa lite på BA att de ska initiera ett samarbete med Amex istället, ett BA Amex som de har i UK vore fint! Gärna med ordentlig signupbonus :p

Kan du inte pressa lite på BA att de ska initiera ett samarbete med Amex istället, ett BA Amex som de har i UK vore fint! Gärna med ordentlig signupbonus :p
Föreslå Amex att kannibalisera på egen produkt(EB Amex)? Och hur många av ovannämnda 4000 kunder kommer att bli nya kunder för Amex då?

Idag har det rassalt till på mitt konto:D Dessutom triggades vouchern, det funkar i alla fall bra. Hmmm, jag som inte tänkte att kortet skulle gå så varmt i år och så rasslar den ut typ 2 månader tidigare än förra året:p

De har rasslat ut poäng också, jag har en nästan lika stor negativ post med samma datum 15/10 som det står Correction bakom
:(:mad:

De har rasslat ut poäng också, jag har en nästan lika stor negativ post med samma datum 15/10 som det står Correction bakom
:(:mad:

Entercard passade på att snyta lite Avios från mitt konto också, utan att jag haft några krediteringar på flera månader. Känns betryggande... not. Men vi är ju härdade vid det här laget eller?

Fick också en negativ post. Det gör inte det enklare att skaffa sig en överblick över vilka poäng som är insatta och vilka som inte är insatta...

Toppen