Nollställs när man nått 200k sa de, jasså det har det inte gjort tidigare?
Vouchern var triggad men de skickas bara ut en gång i månaden??
Gratis extrakort ett år, hur ansöker man? Hittar inte ngt på entercard.se
.
Ja, det stämmer. Dessutom kommer kortet att skickas rekommenderat till huvudkortinnehavaren, så att den som står som huvudkortsinnehavare måste hämta ut den. Det går inte att den man beställt kortet till hämtar ut.Tack @Homer
Har hittat häromdagen och redan beställt.
Men vad jag har förstått denna gången blir vi tvungna att vänta på PIN i snailmail.
Mitt kort gick det att se direkt på kortwebb![]()
Ja, det stämmer. Dessutom kommer kortet att skickas rekommenderat till huvudkortinnehavaren, så att den som står som huvudkortsinnehavare måste hämta ut den. Det går inte att den man beställt kortet till hämtar ut.
Jag vet inte när du fick ditt sista kort, men så var det när jag beställde extrakort i juni.rekommenderat? inte min erfarenhet, men det är ju Entercard vi pratar om så...
Jag vet inte när du fick ditt sista kort, men så var det när jag beställde extrakort i juni.
Skickar man så numera? Tror inte jag har fått nått kort skickat rekommenderat de senaste åren faktiskt, har Amex(2st), Diners, Mastercard och BA Visa.rekommenderat? inte min erfarenhet, men det är ju Entercard vi pratar om så...