Senaste nytt

British Airways Visa

Kan återkoppla att vi nu har fått bonusen på 5000 avios. Ovanligt smidigt för att vara felkorrigering av Entercard.

För min del har det fungerat bra med Entercard under en längre tid.
fram till idag vill säga, för på senaste kontoutdraget står ackumulerade köp -515kr
Just det minus! jag har handlat för över 200kkr och borde fått en voucher istället.
Suck och stön.

Nollställs när man nått 200k sa de, jasså det har det inte gjort tidigare?
Vouchern var triggad men de skickas bara ut en gång i månaden??

Det verkar fungera utmärkt. Bra BA!

image.jpg

Hej alla, long time lurker här :) Men nu har jag bestämt mig att prova på BA visa kort. Jag har sen innan BAEC nr så får vi se hur det går. Jag försökte ansöka online igår och då upplevde jag ngt som jag trodde det var kvar i 2004. Nämligen det krävs BankID för att kunna signera ansökan - fine. Klickade på ansök online och tog fram min mobil. Njaaaa, det går inte, man måste ha BankID på datorn?!? Ja, jag vet att det är en liten grej men hur ofta tvingas man ha BankID på datorn idag, räcker starta i mobilen och signa in. Jag delar med mig hur det går, får jag ett nytt BAEC nr eller inte :) Odds för och emot? ;)

Gratis extrakort ett år, hur ansöker man? Hittar inte ngt på entercard.se
Hur fungerar det? Är det Household konto eller bara extra kort till ett konto?
Vilken app (iPhone) använder ni för att kolla balansen?

Vill bara säga att det är roligt att det finns en sån community och tack alla som har bidragit med svar och erfarenheter.

Välkommen WTP!

Ring Entercard och beställ familjekortet. Kolla även med dem om de kan koppla ihop med ditt existerade BAEC.

Finns ingen app som jag känner till. Det får bli att logga in på Entercards kortwebb för att kolla saldot. Behövs ingen Bank-ID.

Tack Henrik,

Ska jag ringa EC när jag får mitt kort eller redan nu? Har skickat min online ansökan igår kväll.

Toppen