Senaste nytt

British Airways Visa

Jag har också fått mina avios för maj månad nu och tro det eller ej, de stämmer med fakturan! :O

Läste den här tråden i syfte att få reda på om BC Visa var något att ha. Man får väl lugnt säga att man blev rätt avskräckt.

Ja, men ett gratis år och dessutom 5000 Avios...jag är nöjd än så länge...men kommer inte att ha det mer än ett år!

Så länge du inte redan har ett BAEC-konto så minskar det ju risken för strul då Entercard med 99,999999% säkerhet kommer öppna ett åt dig oavsett, det mesta strulet har ju varit just runt att kombinera det Entercard-skapade kontot hos BA med det man redan hade :)

Läste den här tråden i syfte att få reda på om BC Visa var något att ha. Man får väl lugnt säga att man blev rätt avskräckt.

Men när det väl fungerar så är jag i alla fall väldigt nöjd, kan inte se att jag kommer lämna BA visa i överskådlig framtid.

Men när det väl fungerar så är jag i alla fall väldigt nöjd, kan inte se att jag kommer lämna BA visa i överskådlig framtid.

+1.
Jag har haft kortet i minst 4 år nu och jag vill minnas att det också var något strul med nytt konto för mig i början att detta löstes snabbt. Trots allt strul som Entercard verkar skapa, är jag ändå nöjd med att det finns ett kort som man kan använda om man inte flyger SAS och om man når upp till 2-4-1 finns det även ett varierat utbud av destinationer att välja på. Men som sagt, EnterCard bör ju skärpa sig.

Toppen