Andreas Eriksson
Medlem
Har suttit i nästan 6 timmar nu och försökt få till en bokning men är det inte det ena felet så är det ett annat fel.
Vanligt förekommande text under natten. En text som jag för övrigt ser vääääldigt ofta på BA.com
Unfortunately our systems are not responding, so we are unable to process your request at the moment.
We apologise for this inconvenience and suggest you try again later.
Jag önskar mig endast en gåva till jul och det är att British Airways fixar en fungerande hemsida...
Är det bara jag som drabbas av detta fenomen (the chosen one?) eller finns det fler som upplevt problem vid bokning hos ba.com?
Vanligt förekommande text under natten. En text som jag för övrigt ser vääääldigt ofta på BA.com
Unfortunately our systems are not responding, so we are unable to process your request at the moment.
We apologise for this inconvenience and suggest you try again later.
Jag önskar mig endast en gåva till jul och det är att British Airways fixar en fungerande hemsida...
Är det bara jag som drabbas av detta fenomen (the chosen one?) eller finns det fler som upplevt problem vid bokning hos ba.com?
Last edited: