Senaste nytt

British Airways eller American Airlines till Sydamerika

Homer

Medlem
Tack Homer, jag hade för mig Sydamerika men inte vilken destination. Kanske dags att prova AA när dessa flygplan går att boka

Hur vet man vad man får, Gammal 777-200 eller ny 777-300 ?, kollade på några flighter i feb. och det står Boeing 777-200/300 på de flightnumren när man gör en testbokning.
 

Homer

Medlem
Jo, men jag menade att det inte finns någon garanti att man får flyga med en ny kärra eftersom de har gamla
på samma rutt med samma flight nr, ungefär som BA First/New First.
 

Magino

Medlem
Jo, men jag menade att det inte finns någon garanti att man får flyga med en ny kärra eftersom de har gamla
på samma rutt med samma flight nr, ungefär som BA First/New First.

Klart det inte är en garanti vilket flyg man får, men seat mapen ger ju ändå en indikation vad bolaget tror kommer trafikera sträckan. De som flugit med TG vet detta allt för väl :D
Mellan BA F och nya F så ser ju den likadan ut på seat mapen.
 

AABack2ARN

Medlem
Hur vet man vad man får, Gammal 777-200 eller ny 777-300 ?, kollade på några flighter i feb. och det står Boeing 777-200/300 på de flightnumren när man gör en testbokning.

Det står faktiskt uttrycklingen 777-300 om det är en ny kärra och 777-200/300 om det är en gammal. Men det är alltid bra att dubbelkolla med seatmaps. En ny 777-300 har bara 8 platser i F och 1+2+1 i C fördelat på en massa rader.
 
Toppen