Flög från CPH - LHR med BA den 18 October. Vi landade 20 minuter senare än planerat och hade 80 minuter till nästa avgång till MIAMI. Innan vi landade kom en av kabinpersonalen fram till oss och sa att flygtornet hade bestämt att vi inte skulle flyga vidare med BA209 till MIAMI utan att vi skulle gå till "flight connections" och bli ombokade.
På plats blev vi ombokade till Chicago med BA och sedan vidare till Miami med AA. i Chicago var vi tvungna att hämta våra bagage och sen checka in igen. Vi landade i Miami 6 timmar senare än planerat och utan våra bagage.
Än idag har jag fortfarande inte fått ett av bagagen och BA ta inget ansvar alls för vad som har hänt.
Tycker personligen att det är dålig service av BA och speciellt när man BAEC Silver.
Borde inte BA ta mer ansvar, eller är det helt och hållet AA ansvar?
På plats blev vi ombokade till Chicago med BA och sedan vidare till Miami med AA. i Chicago var vi tvungna att hämta våra bagage och sen checka in igen. Vi landade i Miami 6 timmar senare än planerat och utan våra bagage.
Än idag har jag fortfarande inte fått ett av bagagen och BA ta inget ansvar alls för vad som har hänt.
Tycker personligen att det är dålig service av BA och speciellt när man BAEC Silver.
Borde inte BA ta mer ansvar, eller är det helt och hållet AA ansvar?