Senaste nytt

British Airways: Barcelona – Vancouver via Dallas

Trevligt reportage och snygga bilder... :)
Japp, har oxå råkat ut för kanadentisk immigration, kändes smått hysteriska. :)

Väl skrivet med bra skildring och kommentarer, och bilderna håller ju F standard, i synnerhet som de är tagna med iPhone.

Tack för en kul report, en skildring från ett udda perspektiv... Eller tjaa sett ur BC.se perspektiv. Men jag antar att du har som avsikt att skaffa status snart? Tycker personligen att Economy är helt okej, så länge man kan äta sig mätt och vila upp sig i loungen. Skulle säga att flygplatsen är jobbigast med all stress. Grymmt förresten att du såg Manny Delgado på flyget, han är en man som vet hur man reser med style ;)

Bra skrivet med blandade humor. Fina bilder också, tack! Ser fram emot del 2.

Tack för en kul report, en skildring från ett udda perspektiv... Eller tjaa sett ur BC.se perspektiv.

Jag tycker att det är roligt att läsa andras trip report, även i ekonomiklass.
Det som jag vill gärna läsa är Concordes reportage om SAS ekonomiklass inom Europa. :p

Last edited:
Ser fram emot del 2 av din reseskildring ! Learning by doing - man drar lärdom av sina
resor, framförallt att undvika USA på om det inte är dit man är på väg.

Mycket trevlig läsning!!:)
Alltid kul med TR från economy också.
Själv har jag aldrig flugit BA:s WT, däremot WT+ mellan LHR-MIA-LHR. Då när jag flög denna klass skilde sig hårdvaran, dvs det du får ombord på flyget utav en något större amenity kit, bredare stolar med benstöd (som däremot inte gav mig det önskade stödet för mina vader). Frågade då en flygvärdinna vad skillnaden i t ex. matväg var mellan WT och WT+ och det var ingen skillnad alls sa hon??!! Däremot fler BAEC tierpoints och miles.

Som så många andra, ser med spänning fram emot fortsättningen.

Keep up the good work!! :)

Tack för ett trevligt reportage. När du fixat silver drar du in ca 28 000 Avios på samma tripp:)

Tackar! Japp det vore något det! Just nu siktar jag på brons då jag har svårt att tänka mig att jag kan nå silver och även om jag gör det så blir det svårt att hålla nivån sedan. Fast Silver ger ju lounge access...

Bra skrivet med blandade humor. Fina bilder också, tack! Ser fram emot del 2.
Jag tycker att det är roligt att läsa andras trip report, även i ekonomiklass.
Det som jag vill gärna läsa är Concordes reportage om SAS ekonomiklass inom Europa. :p

Jag håller med! Jag valde mellan BAEC och M&M vid årsskiftet och målet är silver, vet ej när det kommer att ske men även om jag enbart når brons så är det inte fy skam det heller. Gillar BA och deras flotta, passar även bra baserat på mitt läge och vart jag rör mig om i Europa.

Toppen