Senaste nytt

Brandten goes Eurobonus Diamond..... eller?

Medical emergency ombord LH905 och man efterlyste läkare 3 gånger under flygningen, varav den första redan 12 min efter start. Ambulans väntade vid gate B25 och passagerarens resesällskap som satt i business ombads vänta vid sin plats. Hoppas allt gick bra med pax!

Nu på väg från B25 till A68. Typ tvärtom mot när jag flög till London. Som tur är fungerar rullbandet åt det hållet till skillnad från A till B gates. :)

Aahhh den underbara känslan när man tror att det är 1.5h till avgång men inser att man fortfarande har klockan i flightmode och därmed ligger på Londontid fortfarande.

Suck. I'm to old for this shit!

Tur att det blev gate change från A68 (längst bort!) till A16 precis bredvid.

Aahhh den underbara känslan när man tror att det är 1.5h till avgång men inser att man fortfarande har klockan i flightmode och därmed ligger på Londontid fortfarande.

Suck. I'm to old for this shit!

Tur att det blev gate change från A68 (längst bort!) till A16 precis bredvid.

Folk må stirra på mig som en jubelidiot men med mina två ur så får jag såväl EST, GMT, CET som EEST utan att ställa om något. Måste bara titta rätt :)

Edit: jag missar aldrig ett flyg (flyger fock gärna till möten som är inställda men det är nog en outlook bugg)

Last edited:
upload_2019-1-24_18-15-29.png

upload_2019-1-24_18-15-40.png

Nära nu!

Toppen