Dr. Miles
Expert
För att de brukar att vara dyra?Finns det någon försvarbar anledning att inte välja Novotel Bangkok Airport?
För att de brukar att vara dyra?Finns det någon försvarbar anledning att inte välja Novotel Bangkok Airport?
Jag gillar Best Western Premier Amaranth Suvarnabhumi Airport de har shuttle och hyfsade priserHar 14h i Bangkok i Juni och skulle vilja hitta ett hotell/resort med pool och lite trädgård lagom långt från Suvarnabhumi. 4-5*
Ankommer BKK kl 22 och avreser kl 12 dagen efter mot Singapore.
Vet du vad man kan hitta tidtabellen för shuttel bussen.Jag gillar Best Western Premier Amaranth Suvarnabhumi Airport de har shuttle och hyfsade priser
Finns det någon försvarbar anledning att inte välja Novotel Bangkok Airport? De har ju faktiskt en pool och några gröna träd. Gång avstånd under tak från terminalen. Gjorde en liknande stop-over i vintras och det var perfekt. Bra frukost i lugn och ro innan man går tillbaka till terminalen. Du kommer inte hinna så mycket på den tiden så vida du inte är mycket morgonpigg.
Tider på hemsidan och man behöver förboka skjutsenVet du vad man kan hitta tidtabellen för shuttel bussen.
Jag kommer att landa 21,30 och bör vara på flygplatsen 06,00 på morgonen efter.
Meridien ser bra ut även om jag inte spelar golf. 500SEK billigare än Novotel verkar det vara också. Tack!Aha, du har Ammata Lanta inom räckhåll, fast det är väl overkill antar jag. Le Meridien Suvarnabhumi ligger en kvart bort.
Facilities - Best Western Premier Amaranth Suvarnabhumi Airport HotelVet du vad man kan hitta tidtabellen för shuttel bussen.
Jag kommer att landa 21,30 och bör vara på flygplatsen 06,00 på morgonen efter.