Senaste nytt

BRA lansering

Gillar namngivningen på deras "klasser" också...tyvärr kan jag inte visa dessa nu för det går inte att söka biljetter.

Men ni får den här screenshoten på hur det ser ut under "FAQ VI HAR BLIVIT BRA"
Screenshot 2016-03-01 11.00.57.png

edit: jag är extra kinkig då jag jobbar i branschen att leverera digitala lösningar på utsatt tid :)

Om man har lite varumärkeskoll idag, så låter man lediga domäner påverka valet av namn. Att förvänta sig att resenärer skall komma ihåg att det är flygbra.se och inte braflyg.se är inte helt klokt.
Gillar namngivningen på deras "klasser" också...tyvärr kan jag inte visa dessa nu för det går inte att söka biljetter.
Jag har lite svårt för namnet "BRA FAST", om det inte är fasta priser...
BRA-flyg.png

Jag förstår inte ens BRA FAST...vadå FAST? Vad är inte FAST mest BAS och varför är BAS bättre än FAST?!

för det kan väl inte vara så att de tänker sig FAST som i engelska "Fast"...att det är den "snabba" biljetten, så som i "enkla/billiga".............

ps. det finns ingen engelsk nomenclature i någon annan del av deras varumärke.....

Är också fundersam kring vad FAST egentligen står för. Det förklaras aldrig. Min bästa gissning är att det är en FAST biljett, alltså inte ändringsbar.

Toppen