Kalle Flygare
Medlem
om ni är ute efter autentiskt https://www.mahabelly.se/ hyfsat nyöppnat och verkar populärt hos indiska expats, fick väldigt gott betyg av kollegor från indien när vi tog dem dit
Jag åt ofta på Happy India på 90-talet när jag jobbade i närheten, då hade den väldigt bra rykte, men jag gjorde ett återbesök för några år sedan och blev ganska besviken. Har de skärpt till sig igen nu?Håll er med om Masala, Masala. Min favvis är annars Happy India, St. Paulsgatan 35 på Södermalm.
Vill du ha en helt vegetarisk restaurang så brukar Chutney på Katarina Bangata ha en del smaskig indiskt på menyn. Men det varierar från dag till dag.
Jag åt ofta på Happy India på 90-talet när jag jobbade i närheten, då hade den väldigt bra rykte, men jag gjorde ett återbesök för några år sedan och blev ganska besviken. Har de skärpt till sig igen nu?
+1. Min favorit som stockholmare. Finns också några olika Shanti som är lite finare och helt ok.Tips från en turist till en annan: Indian king på Västmannagatan 12.
![]()
Holy Cow — Indian Restaurant in Norrmalm and Södermalm | Holy Cow
Experience the flavors of India at Holy Cow, located at Ringvägen 87 and Gästrikegatan 3 in Stockholm. Our restaurants in Södermalm and Vasastan offer a diverse menu of authentic Indian dishes, tailored for vegetarian and vegan preferences. Whether…theholycow.se
Faktum är att från och med torsdag denna vecka så får man 50p/100kr på Holy Cow SöderFixar du Eurbonuskampanj, så blir det nog hit alla går![]()