Jakob Österberg
Medlem
Kidsen älskar det där stället (men jag har inte heller varit där själv i modern tid)Inte varit där på säkert 20 år, men Stena Line gör mycket reklam för det så antar att det är bra![]()
Kidsen älskar det där stället (men jag har inte heller varit där själv i modern tid)Inte varit där på säkert 20 år, men Stena Line gör mycket reklam för det så antar att det är bra![]()
Inte mig veterligen. Dock skall man nog vara sjukt pool-sugen för att överväga Sege...Kapar tråden...
I Malmö har jag bara hittat ett enda hotell med pool - Scandic Segevång. Missat något?
Väldigt seg båtresa över Kattegatt, nästan värt att köra omvägen via Själland och bron över bältet.Jag har hört om detta stället, ser häftigt ut. Är det bra?
Nu menade jag nära Malmö, inte Bohus-MalmönVäldigt seg båtresa över Kattegatt, nästan värt att köra omvägen via Själland och bron över bältet.
Kapar tråden...
I Malmö har jag bara hittat ett enda hotell med pool - Scandic Segevång. Missat något?
Äntligen kommer Malmö få ett hotell med pool! Malmö Live planerar för bygge kommande året.
![]()
Pool med utsikt över kanalen – Malmö Live får spa
Clarion hotell planerar bygga 1 000 kvadratmeter stort spa.www.sydsvenskan.se