Senaste nytt

Bröllopsresa med Eurobonuspoäng - Sverige till Maldiverna

Adam.Å

Medlem
Har testat att söka på United.com men får bara fram Air India på ditvägen men inget flyg hem.
  • Varifrån vill du börja din resa?
Stockholm men kan även tänka mig Göteborg
  • Var är din destination?
Maldiverna
  • När vill/behöver du resa ut?
Mellan 12 - 14 Augusti 2018
  • När vill/behöver du komma hem?
Mellan 26 - 28 Augusti 2018
  • Hur länge vill du vara borta?
14 dagar
  • Hur många personer som skall resa?
2 pers
  • I vilken kabinklass?
First eller Business
  • Med vilka flygbolag vill du flyga med?
Star alliance
  • Vad är din budget? (per person)
160 000 poäng (Har 2-4-1 Voucher)
  • Vad är det viktigaste för dig?
Flygupplevelse, helst First.
  • Vill du stanna annanstans utöver destinationen?
Nej, men om det behövs, Ja

Jag skulle föreslå att du börjar med att söka på ITA Matrix så du får en känsla vad som finns. Nedan ser du en sökning du kan göra för att sedan titta på det som passar. Det är också ett alternativ att söka från andra Europeiska städer till Male och när du hittar det söker du anslutning från ARN. Min gissning är att det kommer vara lättast att hitta med Turkish.

Ita - Maldiverna.JPG

Jag skulle föreslå att du börjar med att söka på ITA Matrix så du får en känsla vad som finns. Nedan ser du en sökning du kan göra för att sedan titta på det som passar. Det är också ett alternativ att söka från andra Europeiska städer till Male och när du hittar det söker du anslutning från ARN. Min gissning är att det kommer vara lättast att hitta med Turkish.

Tack, kan man se bonusresor där också?

Tack, kan man se bonusresor där också?
Nej det kan du inte göra men det ger dig 1. en indikation du kan använda på United.com eller 2. ringa Tallinn och använda som underlag när de letar.

Jag hade ringt Tallinn, fixat en bokning så att det är säkert för att sedan i lugn o ro hitta alternativ. Ombokningsavgiften är enbart 150:-/pers så det är inte så mycket att bråka om. Letar du First lär du vilja flyga med LH. Sök då FRA/MUC till MLE och försök få C biljetter. Om du har dessa kan du lugnt ändra till First när det är 2 veckor kvar. Tänk dock på att både ut- och hemresa måste bokas innan utresan sker varför du kommer ha ont om tid att fånga First med LH bägge vägarna.

Toppen