Cristoffer Cedergren
Medlem
Älskar sånna här nördiga forumtrådar! Jag hoppas Flashback Forever-podden hittar BC snart 

Nja, jag föredrar att vi flyger [pun intended] under radarn med vår hobby, det finns ingen anledning att skapa uppmärksamhet för den uppmärksamheten kommer vara allt annat än positivÄlskar sånna här nördiga forumtrådar! Jag hoppas Flashback Forever-podden hittar BC snart![]()
Flygpoängspodden finns redan men FF skulle nog kunna snappa upp en hel del roliga karaktärer här. Och komiska ämnen som det härNja, jag föredrar att vi flyger [pun intended] under radarn med vår hobby, det finns ingen anledning att skapa uppmärksamhet för den uppmärksamheten kommer vara allt annat än positiv.
Eftersom kniven inte får följa med ombord så måste den ju åka tåg eller bil till StockholmVad jag minns var brödkniven i Loungen på Landvetter också av fullängdstyp.
Borde man inte kunna låna ut den till Arlanda om dom inte har råd att köpa en ny. I alla fall tills Loungen på Landvetter öppnar igen ?
/ TT
Är modellen dom använder på ARN effektivare eller är dess utformning endast pga reglerna? Tänker att man kanske skär brödet snabbare med en sån, borde vara enklare att hantera än en fullängdskniv.
Nu ska du inte va sån ....Jag är väldigt nyfiken på om det är mer underhudsfett eller om det är mer muskelmassa på genomsnittsdansken jämfört med svensken...![]()