Senaste nytt

Bose QuietComfort 35 - trådlösa lurar

Det ser inte ut att hända så mycket på prisnivåerna, enbart reor eller rabattkoder verkar få ned priset.
upload_2019-7-6_12-36-11.png

Bästa priserna nu:
upload_2019-7-6_12-37-13.png
upload_2019-7-6_12-36-11.png upload_2019-7-6_12-37-13.png

Jag har de nya Bose 700, Har testat dom på marken och tycker verkligen om dom. Ska testa dom i luften om några dagar!
Men jag tror faktiskt att de äldre Bose lurarna kommer att sjunka i pris, de nya verkar faktiskt vara riktigt, riktigt bra!

Jag har de nya Bose 700, Har testat dom på marken och tycker verkligen om dom. Ska testa dom i luften om några dagar!
Men jag tror faktiskt att de äldre Bose lurarna kommer att sjunka i pris, de nya verkar faktiskt vara riktigt, riktigt bra!

Är dom släppta redan? Fattade det som att dom är på väg ut på marknaden? Var har du köpt dom?

Är dom släppta redan? Fattade det som att dom är på väg ut på marknaden? Var har du köpt dom?
Jag plockade upp dom i en Bose butik i New York. Testat dom i tunnelbanan o flera andra bullriga ställen men även lyssnat på dom i lugn o ro. Jag tycker som sagt att dom är grymt sköna med riktigt bra ljud!

• Gilla
Reactions: M.K
Hat man inte gjort bättre materialval och med bättre byggkvalitet än tidigare (plasten) så går även de nya Bose bort för min del.

Toppen