Senaste nytt

Borttappat bagage med Norwegian, problem med Aviator

Finns säkert någon som vill höra hur det gick. De ringde 1900 i fredags och då hade sista flyget gått. Ev kunde de skicka den på söndag kväll, men de kunde inte garantera utkörning söndag. Så jag bokade utkörning till kontoret i Stockholm igår måndag.
Och mycket riktigt dök den upp under förmiddagen.
Sammanfattning, Norwegian suger, den dagen man får problem så är de svårlösta. 6-7 samtal innan jag fick korrekt nummer.
Aviator, när jag väl fick rätt nummer så var det toppenservice. Speciellt en Niklas som förstod mitt problem och tog det seriöst.

Försökt via något utav de andra Aviatorkontoren? Göteborg eller Malmö... @jonten

Göteborg
Tel: +46 31 942 571 (Operations)
Duty mobile: +46 31 942 571
Email: operations.got@aviator.eu
Arrivials/Lost & Found: +46 31 942 573

Malmö
Tel.: +46 40 613 1150/ + 46 40 613 1118
Duty mobile: +46 40 613 1118
Email: operations.mmx@aviator.eu
Supervisor Ramp: +46 40 613 1150

Nu har det visserligen löst sig, men för att svara på tipset så kan ni inte förvänta er någon hjälp från någon av de andra Aviator-stationerna än den där ni har skapat rapporten och ev. den som kör ut er väska till er. Många tror att så är fallet, men de andra stationerna har sina egna ärenden att bekymra sig om och kan inte ta ansvar/hjälpa till med det som händer på andra flygplatser, för flygbolag som inte är kunder hos t.ex. Aviator GOT eller Aviator MMX. Kan låta hårt, men sant.

Toppen