ssh9721
Medlem
Hej på er,
Sitter och letar med hjälp av SAS Star Alliance-sida award-biljetter till Miami nästa sommar, men får inte upp några alternativ som jag blir helt nöjd med. Därför provar jag att se vad expertisen kan hitta, all hjälp uppskattas enormt mycket. Har även sökt via united.com, men där lyckas jag inte alls, SAS hemsida framstår som rena drömmen i jämförelse tycker jag.
Om det är något som inte är rätt ifyllt får ni gärna säga det, då detta är mitt första försök med mallen.
Sitter och letar med hjälp av SAS Star Alliance-sida award-biljetter till Miami nästa sommar, men får inte upp några alternativ som jag blir helt nöjd med. Därför provar jag att se vad expertisen kan hitta, all hjälp uppskattas enormt mycket. Har även sökt via united.com, men där lyckas jag inte alls, SAS hemsida framstår som rena drömmen i jämförelse tycker jag.
- Varifrån vill du börja din resa? Stockholm
- Var är din destination? Miami
- När vill/behöver du resa ut? Tidigast fredagen 26:e juni 2020
- När vill/behöver du komma hem? Senast lördagen 1:a augusti 2020
- Hur länge vill du vara borta? Minst fyra veckor, ju närmare fem veckor desto bättre
- Hur många personer som skall resa? 2 vuxna
- I vilken kabinklass? Business, first (vet att det inte är troligt), eller minst Premium Economy
- Med vilka flygbolag vill du flyga med? Star Alliance är givet, gärna Lufthansa eller om det finns liknande bra alternativ, helst inte LOT
- Vad är din budget? (per person) Bonusresa, har just nu 2 st 2-4-1 samt drygt 300 000 eurobonus poäng
- Vad är det viktigaste för dig? Komfort och att det inte blir en alltför lång mellanlandning (om inte first då
)
- Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Nej tack
Om det är något som inte är rätt ifyllt får ni gärna säga det, då detta är mitt första försök med mallen.