agehall
Medlem
Ok, men 110k är kvar för andra bolag. Så jag stannar vid min rekommendation att boka United från Arlanda![]()
Enda problemet med det är att 95% av alla som bokar vill använda sin AmEx 2-4-1 och då är det ju SK-metall som gäller..
Ok, men 110k är kvar för andra bolag. Så jag stannar vid min rekommendation att boka United från Arlanda![]()
Enda problemet med det är att 95% av alla som bokar vill använda sin AmEx 2-4-1 och då är det ju SK-metall som gäller..![]()
Intressant att man slipper bränsletillägget med United från Arlanda, det visste jag inte!
Ok, så det enbart inrikes UA inte belastar bränsle?
Lånar denna tråd.
Vad säger egentligen regler och praxis om "omotiverade" stopp när det gäller en EB-bonusresa med 2-4-1 (Star Alliance)?
Jag tittar på resor med Lufthansa via Frankfurt. Istället för ARN-FRA-XXX tänker jag boka ARN-LHR-FRA-XXX. Det är väl ok så länge jag inte gör ett stopp på mer än 24h?
Men vart går gränsen?
GOT-ARN-LHR-IST-FRA-XXX. Skulle det hypotetiska exemplet eller ännu värre vara okej?
Mina exempel gäller nu extrabyten inom samma zon.
Lånar denna tråd.
Vad säger egentligen regler och praxis om "omotiverade" stopp när det gäller en EB-bonusresa med 2-4-1 (Star Alliance)?
Jag tittar på resor med Lufthansa via Frankfurt. Istället för ARN-FRA-XXX tänker jag boka ARN-LHR-FRA-XXX. Det är väl ok så länge jag inte gör ett stopp på mer än 24h?
Men vart går gränsen?
GOT-ARN-LHR-IST-FRA-XXX. Skulle det hypotetiska exemplet eller ännu värre vara okej?
Mina exempel gäller nu extrabyten inom samma zon.