Senaste nytt

Bonusresa för 2 vuxna plus 12årigt barn

miramax

Medlem
Hejsan,

Jag har kollat runt en del men inte hittat någon specifik diskussion om just detta. Jag skulle vilja ta med min fästmö plus dotter till New York(i business). När jag kollar tillgänglighet på SAS så är det oftast väldigt nära i tid. Min fråga är. hur enkelt är det att boka t/r Business för två vuxna plus en 12-åring till New York? är det kört med SAS om man vill kunna planera lite i tid? Sedan är det väl så att det hade varit bättre att kunna använda SAS Mastercard-förmånen när man är tre. Och till sist. Om jag hittar Business med ett annat bolag inom skyteam hur kan jag då nyttja AMEX-vouchern när vi är tre? Det vore ju bra om det blev samma bokning.

Jag har haft tur och hittat 3 retur i business med SAS, kolla typ dagligen och kanske inte för specifik med destination. Boston och Washington är också trevligt. Det är primärt US östsidan de slipps nuförtiden. Senaste året har vi varit iväg två gångar två vuxna och dottern med SAS och Mastercard business till go priset. Det är mycket bra värde tycker jag.

Jag har bokat 2-3 månader i förväg och vi har rest över helgen. Tipsar om Awardhacks för at hitta tillgängliga platser.

Just nu finns långhelg i Juli til Washington, D.C. för 3 vuxna i business class
Screenshot 2025-05-12 at 21.09.30.png

Toppen