Senaste nytt

Bonusprogram som inte är flyg/hotell/hyrbilsrelaterat

filitrav

Medlem
Tänker att många här inte enbart samlar poäng relaterat till flyg, hotell och hyrbilar.

Insåg under helgen att IKEAs medlemsprogram generar poäng vid köp som kan användas för vouchers i deras restaurang eller för att få gratis hemleverans.

Vilka andra bonus/medlemsprogram är ni med i?

Jag har stor förståelse för besvikelsen. Två år med Gold på THAI är en värdefull statusmatch tycker jag. Någon nämnde att man skickade med en goldupgrade också. Är dock inte säker på det. För egen del blev det inte aktuellt att utnyttja denna statusmatch. Har TGG sedan typ 13- 14 år tillbaka. Hade också nyttjat statusmatchen med LH.
Att THAI skulle göra nåt åt detta är vad jag tror helt osannolikt. Dessutom är det väl *A som står för statusmatchen.
Tråkigt men regler finns ju av en anledning.

Tänker att många här inte enbart samlar poäng relaterat till flyg, hotell och hyrbilar.

Insåg under helgen att IKEAs medlemsprogram generar poäng vid köp som kan användas för vouchers i deras restaurang eller för att få gratis hemleverans.

Vilka andra bonus/medlemsprogram är ni med i?

Är Ikeas bonus poäng något nytt? Kan se på mina sidor att det var först i november som jag började få poäng.

Om du inte hade skrivit något om Ikea och poäng så hade jag inte vetat om det.

Screenshot_20241216-150656.png

Är Ikeas bonus poäng något nytt? Kan se på mina sidor att det var först i november som jag började få poäng.

Om du inte hade skrivit något om Ikea och poäng så hade jag inte vetat om det.

Visa bifogad bild 160779
Hade inte heller någon aning.. som du säger så verkar de ha släppt sitt bonusprogram i mitten av november :)

Det är "rätt bra" sätt att samla poäng passivt, man kan få upp till 500 kr rabatt på möbler tex. Poängen förfaller 18 månader efter att man tjänat in de och de verkar komma in på kontot samma dag som man betalat.

Attachments

• Screenshot 2024-12-16 at 16.12.40.png
    Screenshot 2024-12-16 at 16.12.40.png
    {memory} MB · Visningar: 56
Toppen