Screenshotta gärna så man ser exakt det du ser.Var inne på United nu och kollade awards från Frankfurt till New York. Kollar man Maj-juni så finns det tillgång i princip dagligen, men sen är det tunt hela resten av året. Hur kan det komma sig, trodde man skulle vara tidigt ute?
Ah! Det förklarar sakenÄr jag som skriver i fel tråd, tänkte inte på att denna gällde Lufthansa first, jag letar efter business biljetter i sep-okt med förhoppning om att kunna boka om 14 dar innan.
Försök hitta ARN-FRA-MUC annars, så kan du spendera tid i First Class Terminal ocksåÄr inne på att i september/oktober åka med Lufthansa First till Seoul, och i andra hand Tokyo, om det inte finns plats. Att hitta platser t.ex. MUC-ICN i first, 14 dagar framåt fr.o.m. idag verkar inte vara några problem, men jag hittar ingenting ARN-MUC, hur jag än söker. Har kollat på awards.nu.
Hade tänkt boka business-biljetter som jag när det börjar närma sig försöker boka om, så det blir first. Tänkte vara borta ca en vecka, 2 pers. Bokar med 2-4-1 och SAS EB-poäng.
Är det något jag missat, för att få till denna resa?
Försök hitta ARN-FRA-MUC annars, så kan du spendera tid i First Class Terminal också![]()
Jag tror inte awards.nu listar shorthaul Business. Sök på united.com istället för de benen. (ARN-FRA)
Ja om du flyger Lufthansa F samma dag.Det vore någotKommer man in där, om first-flyget utgår från München?
Ja om du flyger Lufthansa F samma dag.