Senaste nytt

Bokning av bonusresa Lufthansa First

Var inne på United nu och kollade awards från Frankfurt till New York. Kollar man Maj-juni så finns det tillgång i princip dagligen, men sen är det tunt hela resten av året. Hur kan det komma sig, trodde man skulle vara tidigt ute?

Var inne på United nu och kollade awards från Frankfurt till New York. Kollar man Maj-juni så finns det tillgång i princip dagligen, men sen är det tunt hela resten av året. Hur kan det komma sig, trodde man skulle vara tidigt ute?
Screenshotta gärna så man ser exakt det du ser.
Kollade EF några datum (längre bort än 14 dagar) och ser inget konstigt. Finns ingen tillgänglighet.
Är det kanske UA-flighter du ser?

Är jag som skriver i fel tråd, tänkte inte på att denna gällde Lufthansa first, jag letar efter business biljetter i sep-okt med förhoppning om att kunna boka om 14 dar innan.

Är inne på att i september/oktober åka med Lufthansa First till Seoul, och i andra hand Tokyo, om det inte finns plats. Att hitta platser t.ex. MUC-ICN i first, 14 dagar framåt fr.o.m. idag verkar inte vara några problem, men jag hittar ingenting ARN-MUC, hur jag än söker. Har kollat på awards.nu.

Hade tänkt boka business-biljetter som jag när det börjar närma sig försöker boka om, så det blir first. Tänkte vara borta ca en vecka, 2 pers. Bokar med 2-4-1 och SAS EB-poäng.

Är det något jag missat, för att få till denna resa?

Är inne på att i september/oktober åka med Lufthansa First till Seoul, och i andra hand Tokyo, om det inte finns plats. Att hitta platser t.ex. MUC-ICN i first, 14 dagar framåt fr.o.m. idag verkar inte vara några problem, men jag hittar ingenting ARN-MUC, hur jag än söker. Har kollat på awards.nu.

Hade tänkt boka business-biljetter som jag när det börjar närma sig försöker boka om, så det blir first. Tänkte vara borta ca en vecka, 2 pers. Bokar med 2-4-1 och SAS EB-poäng.

Är det något jag missat, för att få till denna resa?
Försök hitta ARN-FRA-MUC annars, så kan du spendera tid i First Class Terminal också :)

Försök hitta ARN-FRA-MUC annars, så kan du spendera tid i First Class Terminal också :)

Det vore något :) Kommer man in där, om first-flyget utgår från München?

Jag tror inte awards.nu listar shorthaul Business. Sök på united.com istället för de benen. (ARN-FRA)

Kollade och där hittar jag massor med möjliga flighter, tack för hjälpen. Började bli lite orolig att jag inte skulle få till anslutningarna...

• Gilla
Reactions: Gus
Toppen