Senaste nytt

bokat hotell ej färdigt

frågade vad hon ville - fick detta

Dear Mr. & Mrs. XXXX
Thank you for your reply. We sincerely appreciate that you have booked your stay at the Playa Largo Resort & Spa. Unfortunately, as hard as the whole team is trying, weather delays and permits have caused our opening date to be moved beyond May.
We understand how much you are looking forward to your vacation with us. However, due to the uncertainty of our opening date, we would strongly encourage you to immediately consider alternative destinations or rescheduling your arrival to a later time frame.
We want to assist you in any way we can to help re-book your stay at another property in Key Largo or change the dates of your stay. Please do not hesitate to contact us directly so we may work with you to overcome this unforeseen situation. Thank you so much for your understanding and we look forward to hearing back from you. Thank you.
 
Kolla upp vad som finns i Key Largo innan du ringer. Men vänta inte för länge med att ringa - om ett hotell töms lär det ju fylla upp platserna i de andra hotellen ganska snabbt.
 
Update: hotellet har nu hört av sig igen

Hi Mr. & Mrs
We completely understand the frustration and inconvenience this has caused, and appreciate your understanding. We would like to assist in the relocation to another resort property that will work for you. After researching, I have found a few resorts below that may work. May I ask which airport you are flying into? I then can let you know the commute for each. When you have a moment, could you please let me know your thoughts? Thank you.

sen kommer det förslag på ett knippe hotell
dom betalar mellanskillnaden om vi väljer ett poäng-dyrare hotell - så det är ju bra

skall försöka kolla med marriott om dom där $200 är nåt man får eller om jag bara skall vara tyst och glad
 
update:

dom har ni fixat nytt hotell till oss och skall pröjsa mellanskillnaden på 20.000 points

på frågan om dom 5X $200 i ersättning säger hon

Unfortunately, because the Playa Largo Resort & Spa is still under pre-opening, our resort does not fall into the Ultimate Reservation Guarantee policy. This policy is valid for Marriott hotels that are open, and relocate guests upon arrival the day of check in.

vad säger ni om det ?
 
update:

dom har ni fixat nytt hotell till oss och skall pröjsa mellanskillnaden på 20.000 points

på frågan om dom 5X $200 i ersättning säger hon

Unfortunately, because the Playa Largo Resort & Spa is still under pre-opening, our resort does not fall into the Ultimate Reservation Guarantee policy. This policy is valid for Marriott hotels that are open, and relocate guests upon arrival the day of check in.

vad säger ni om det ?

Tyvärr låter det inte orimligt att det är så.

Om ni fått ett likvärdigt hotell (och om det kostar mer så är det väl åtminstone inte ett Fairfield ni hamnar på) och de pröjsar mellanskillnaden så tycker jag personligen att de hanterar det snyggt och jag skulle inte pusha för det.

Kolla dock upp så att du inte åker på en resort fee på nya som inte fanns på gamla eller något sådant otyg!
 
tycker också dom hanterat det bra - gav ju oss 8 st alternativ där vissa var väldigt mycket dyrare
$12/dygn parkering åker vi på vilket inte är jätte farligt - resort fee $25/dygn var det på båda hotellen

kommer nog inte pusha ihjäl mig men mest spännande att se vad dom säger
 
tyvärr så hittade dom denna rad

A hotel must be open and operational for the Ultimate Reservation Guarantee benefit/ compensation to apply.

så nog om detta
 
Toppen