Senaste nytt

Boka Star Alliance-awards online med Eurobonus

Jag har testat båda. Lustigt nog dyker en del möjligheter bara upp om man söker tor och inte enkel samma sträcka. Eller så kanske det ska vara så men jag har inte hängt här tillräckligt länge ännu för att veta :)

Det är troligtvis s.k. Married Segments du ser. Det vill säga att det finns tillgänglighet t.ex. på ARN-FRA-JFK med Lufthansa men inte ARN-FRA och/eller FRA-JFK. Det är ett sätt att reglera tillgången från olika marknader.

Det är troligtvis s.k. Married Segments du ser. Det vill säga att det finns tillgänglighet t.ex. på ARN-FRA-JFK med Lufthansa men inte ARN-FRA och/eller FRA-JFK. Det är ett sätt att reglera tillgången från olika marknader.

Nja, det var mer i stil med FRA-EWR tor men inte FRA-EWR enkel. Jag har resignerat något och tror att jag lägger in en hilfe-post :)

Online men hittar inga flighter för mig iaf... Jag har hittat lite olika delar hittills men nu säger den att det inte går att boka den destinationen med poäng. Frankfurt-New York? :)

Någon som vet vad detta beror på? Flighter med dessa visas i sökresultatet.

859B9DCA-100B-4DE8-89B8-F274266CC383.jpeg

Jag kan bekräfta att det inte gick att boka Singapore Airlines awardsplatser med eurobonus online via SAS Star Alliance bokningssidor. I förra veckan fick jag ringa in bokningen. Där försvann 30 min av min tid.

Samma hände mig när jag skulle boka nästa års resa för frun och mig till Filippinerna med Singapore Airlines.
Man såg den på SAS hemsida och det funkade till det kom ett meddelande att priset förändrats.
Det var bara att ringa Tallin så fixade dom det mot en avgift.

Toppen