Senaste nytt

Boka resor med 2 snart utgående vouchers

Jag lyckas inte boka nått? Får bara error på SAS hemsida när jag försöker boka ARN - BKK oavsett datum. "Biljettpriser finns inte längre" eller liknande. Nån som har samma? Trodde man skulle slippa ringa dem och boka nu när de öppnat upp på sin hemsida..

Jag lyckas inte boka nått? Får bara error på SAS hemsida när jag försöker boka ARN - BKK oavsett datum. "Biljettpriser finns inte längre" eller liknande. Nån som har samma? Trodde man skulle slippa ringa dem och boka nu när de öppnat upp på sin hemsida..
Jag försökte i stort sett hela förra veckan med just det resmålet med samma resultat som du. Kom aldrig ens till betalning med undantag från ARN-HNL, men det fanns bara platser i ekonomi så det var inte aktuellt. Jag vet inte om det ger något att ringa SAS då jag inte tror att SAS ser dessa platser som visas som lediga på bokningssidan.

Jag försökte i stort sett hela förra veckan med just det resmålet med samma resultat som du. Kom aldrig ens till betalning med undantag från ARN-HNL, men det fanns bara platser i ekonomi så det var inte aktuellt. Jag vet inte om det ger något att ringa SAS då jag inte tror att SAS ser dessa platser som visas som lediga på bokningssidan.
Ok i mitt fall va det att det va Thai Airways som inte är bokningsbara innan 90 dar innan eller vad han sa, ska prova med Austrian..

Mexiko är väl ett land utan vaccinations- eller test-krav:
Travel to Mexico during Covid-19: What you need to know before you go | CNN Travel

Däremot tror jag det blir svårt att ta sig dit med flygbolag samt via vissa länder utan vaccination. Länder som är "enklast" är väl Mexiko samt vissa andra länder i Latinamerika som t.ex. Costa Rica. I Afrika har väl Kenya och Tanzania varit relativt enkla också.

Tyvärr tror jag att det kommer vara rejält begränsat i ganska lång tid framöver för alla som väljer att inte vaccinera sig.
Tycker iofs inte det är ”tyvärr” utan föredömligt.

Fick till en ARN-BKK med Austrian i C i höst i alla fall, nu ska man väl försöka hitta nån intressant med SAS också om det kan tänkas dyka upp nått bra innan det nya året. Hade inte bangat på Seychellerna eller Maldiverna heller men av nån anledning vill min bättre hälft varken köra Ethiopian eller Turkish..

Ok i mitt fall va det att det va Thai Airways som inte är bokningsbara innan 90 dar innan eller vad han sa, ska prova med Austrian..
Thai Airways dyker alltså upp som bokningsbara i C-klass nov 2022 via SAS webbsida "Star Alliance Award" men sen när man ska betala så blir det error?

Min voucher går ut 31/12-21, om jag bokar en tur och retur istanbul cancun nu och efter årsskiftet hittar resa mellan istanbul och stockholm, kan jag lägga till dem på befintlig bokning utan att tappa vouchern?

Toppen