Senaste nytt

Boka resa på nyårsafton och få 2023 priopoäng.

Dawes

Medlem
Ligger det även under Mina erbjudanden på ditt SJ Prio?
Ser inget hos mej, heller inget mejl så kan vara en riktad kampanj.
Såhär ser mailet ut, koden känns rätt allmän
0dffd87ca7244a74459064e42a3fae68.jpg
 

HCas

Medlem
Bra kampanj i princip, hade tänkt passa på att köpa biljetter till en resa jag ska göra i vår, men det går tydligen inte att köpa biljetter till resor efter 12 mars. Framförhållning är inget för SJ antar jag (eller om det är Trafikverkets planering som gör det, skumt iaf...).
 
Ligger inte under ”Mina erbjudanden”.
Men både jag (svart prio) och sonen (vit prio) har fått likadant mail
med samma kod så den är troligen allmän.
 
Damp just ner ett mail om att boka/köpa resa på nyårsafton och ange koden 2023 för just 2023 prio poäng.
Jag tolkar det som att resan kan genomföras senare men det framgår inte tydligt.
Håller med om att det kunde stå lite tydligare när resan kan utföras.
Finns nog även stor chans att om man bokar och sedan gör en ombokning så blir det troligen inga extra poäng….
 

Dawes

Medlem
Nu har jag fått mejlet också.
Blir en nyårsdagsresa.

Bl.a. kan dessa SJ-sträckor bokas för 48 kr (2 kl, student):
Stockholm-Flemingsberg, Knivsta-Uppsala, Örebro C-Örebro S, Säter-Borlänge.
Du kan lägga till Njurunda - Sundsvall, 55kr för en vanlig dödlig, gissar att det är minsta möjliga (kanske blir 48 för student).

Jag har nu åkt denna 2 ggr och inte fått några extrapoäng (från mina erbjudanden). Jag och SJ:s kundtjänst kommer nog inte utbyta nyårshälsningar i år
Frågan är om det ens är mening att boka den för denna, verkar ju omöjligt att det blir rätt..
 

rsimon

Medlem
Ska man spökåka spelar det ingen roll om man har studentkort eller inte.
@Dawes Det måste vara SJ-tåg som operatör för att du ska få poäng. Verkar inte som att de trafikerar Njurunda vad jag kan se.
 
Last edited:
Toppen