Senaste nytt

Boka Qatar med Avios och pengar?

Laura1658

Medlem
Just nu håller jag på och bokar en resa till Singapore I business med Qatar. Jag har ca 19 000 avios kvar sedan tidigare. När jag kommer till betalningen kommer det fram ett förslag att betala cash + avios. Är det ungefär lika dåligt värde som när man betalar faktura med MR poäng?

Just nu håller jag på och bokar en resa till Singapore I business med Qatar. Jag har ca 19 000 avios kvar sedan tidigare. När jag kommer till betalningen kommer det fram ett förslag att betala cash + avios. Är det ungefär lika dåligt värde som när man betalar faktura med MR poäng?
Kommer erbjudandet från AMEX eller Qatar? Om det är det sistnämnda har det inget med AMEX-kortet att göra.

Jag tror dock att din fråga om det är lika värdefullt som att använda MR-poäng är relevant i sig.

Cash + avios är nog bland det sämsta value du får för dina avios.
Upgrade eller award resa är att föredra.

Toppen