Senaste nytt

Boka one-way med M&M poäng, vad gäller?

Bästa dealen (trots dyra avgifter) är snordyra, sista minuten affärsklass (FlySmart) någon stans, gärna med connections. Jag har suttit i situationer där jag har velat åka till någon stans och biljetterna har legat nära 10 000kr. Då har Fly Smart varit en bra deal.

Bästa dealen (trots dyra avgifter) är snordyra, sista minuten affärsklass (FlySmart) någon stans, gärna med connections. Jag har suttit i situationer där jag har velat åka till någon stans och biljetterna har legat nära 10 000kr. Då har Fly Smart varit en bra deal.

Fast detta är väl runt 45,000 poäng + avgifter?

Fast detta är väl runt 45,000 poäng + avgifter?
Prickar man in i FlySmart schema, kan man få ner bonusresan inom Europa i Business class till 25.000 miles + en hel massa av skatter och bränsletillägg.

Du har möjlighet att betala skatter & bränsletillägg med miles. Det kostar 18.000 miles utöver milesen för bonusresan.

Du kan också konvertera dina Miles&More miles till Rezidor Gift Card eller Best Western Travel Card.
330 miles konverteras till 1 EUR så 14.250 miles blir ungefär 43 EUR. Det är kanske en bättre användning om dina miles går ut snart.

- Radisson Blu Hotels & Resorts
Travel Card, the gift that takes you places - Best Western Hotels Deutschland GmbH

Njae, om jag får tag på 750 poäng till så kan jag ju köra en Business upgrade one way (om tillgänglighet finns), det måste ju vara mer bang för the buck tycker jag.

Toppen