Senaste nytt

Boka med App 3000p extra

Gäller detta erbjudande för 2-4-1 priserna?? Blev inte riktigt klok på det då jag läste villkoren :confused:

Ja, du... Det står "pay in full for a Gold Points-eligible stay" och på 2-4-1/4-4-2 så får man ju poäng för delen man betalar, dvs för första eller de två första nätterna. Så min gissning är att man borde få de extra poängen.
Har dock inga sådana på gång framöver att pröva med...

Jag testar detta och återkommer! :) Avbokade precis en 2-4-1 och bokade om via appen. Har nu 6 st bokningar via appen för oktober. Blir lite hotellhoppning i Köpenhamn nästa vecka!;)

Ajdå, då hade jag inte vågat heller. Hade tur att Köpenhamnshotellen fortfarande hade 2-4-1 kvar under helgen,så jag bokade om den idag. Ska bli intressant och se om det blir några extrapoäng på den... lite tveksam till det.

Ja, du... Det står "pay in full for a Gold Points-eligible stay" och på 2-4-1/4-4-2 så får man ju poäng för delen man betalar, dvs för första eller de två första nätterna. Så min gissning är att man borde få de extra poängen.
Har dock inga sådana på gång framöver att pröva med...

Nåja, nu har jag bokat med appen och avbokat den förra, gick bra.
Nu återstår bara att se om det lyckas... :D

Gäller detta erbjudande för 2-4-1 priserna?? Blev inte riktigt klok på det då jag läste villkoren :confused:
Fick precis in poängen nu efter förra helgens 2-4-1 vistelse i Köpenhamn. Fick även app bonusen:)
Av någon outgrundlig anledning så fick jag även som dem kallar det "Promotion Points - Double Points at Selected Hotels Fall 2014" trots att hotellet in deltagar i kampanjen, bara tacka å bocka:D

Toppen