Senaste nytt

Boka Leg för Leg med Eurobonus?

Det verkar ha uppstått en ny problematik där man inte längre kan boka leg för leg. Hur påverkar det oss som just nu samlar ihop för vår första 2-4-1 voucher? Försvårar/omöjliggör det att åka på en business resa med ca 100-120 000 poäng i framtiden till någon spännande destination i världen?
 
Det verkar ha uppstått en ny problematik där man inte längre kan boka leg för leg. Hur påverkar det oss som just nu samlar ihop för vår första 2-4-1 voucher? Försvårar/omöjliggör det att åka på en business resa med ca 100-120 000 poäng i framtiden till någon spännande destination i världen?
Har du bara 100k poäng så är du ju ändå begränsad till SAS egna flyg så för dig blir det inte problem skulle jag säga.
 

palmen

Moderator
Nej. 130k är det.
Det ska kosta 105k till Nord/Centralafrika
upload_2021-2-19_0-1-30.png
 
Inte om han avser att åka ensam.
Du har rätt, jag tolkade användandet av ”hur påverkar det oss” och ”vår första voucher” som att det var mer än en person som skulle åka. Men du har rätt, åker man själv räcker poängen, de räcker också till en Europa-destination för två men jag tolkade ”spännande destination i världen” som utanför Europa. Men Frankfurt med Lufthansa Business för två personer, eller en, låter som en höjdare ;),
 
Toppen