SilverJonten
Medlem
Jag hoppas hotels.com/Expedia satsar mer på att utveckla sina program. Riktiga benefits och deras stora utbud hade smakat bra!
Precis!!
Jag hoppas hotels.com/Expedia satsar mer på att utveckla sina program. Riktiga benefits och deras stora utbud hade smakat bra!
Kan man köra Refunder->Hotels.com samt tjäna Hotels.com Rewards-nätter? Typiskt att jag inte kom ihåg att använda den under året när jag nu har bränt 15 nätter där.Blir mer och mer hotels.com för mig. Inte hittat annan bokningsagent med mer cashback.
Absolut det funkar fint!Kan man köra Refunder->Hotels.com samt tjäna Hotels.com Rewards-nätter? Typiskt att jag inte kom ihåg att använda den senaste året när jag nu har bränt 15 nätter där.
Blir mer och mer hotels.com för mig. Inte hittat annan bokningsagent med mer cashback. Expedia Rewards ger t ex mycket mindre men kan ändå vara ett alternativ till första natten i kombination med flygbiljetten. Booking.com ser jag ingen anledning till att köra på. Jag kör dock bl a Hilton och Radisson också. De poängen går heller aldrig ut så inget som hindrar att kombinera. Lite synd jag aldrig hittat någon bra cashback till Hilton. (1%). Där är Radisson mycket bättre.