Vilken tid öppnar Tallinn sin växel? Skall försöka ringa dom direkt när dom öppnar på fredag är tanken för att försöka norpa åt mig 2 F-biljetter med LH.
Öppet hela natten... öppnar ca kl 22:15 kvällen innan för EBG och uppåt.
Vilken tid öppnar Tallinn sin växel? Skall försöka ringa dom direkt när dom öppnar på fredag är tanken för att försöka norpa åt mig 2 F-biljetter med LH.
Öppet hela natten... öppnar ca kl 22:15 kvällen innan för EBG och uppåt.
Gäller det Amex 2-4-1 så är det andra tider har jag för mig, 09-17 CET
Fast i det du citerar så står det att de öppnar 09.00, så då kan det vara svårt att få tag på någon 00.01Tack! Så bästa sättet att norpa åt sig 2 F-biljetter med LH är att ringa 00.01 14 dagar innan?
Högst hypotetisk frågeställning då Lufthansa kan släppa fler awardplatser till partners varje dag fram till avgång. Så bästa sättet är nog att sätta bevakning på Expertflyer, sedan ringa så fort man får notis.Tack! Så bästa sättet att norpa åt sig 2 F-biljetter med LH är att ringa 00.01 14 dagar innan?
Du kan läsa den här guiden.Hoppsan, läste meddelandet ovanför de jag citerade och sen missade att de kom ett nytt.
Är inte så van vid expertflyer, har nu kollat upp flighten jag letar plats på och samtliga platser är just nu "vita" och står som "available". Ser inte att jag kan se om alla är lediga som "awardplatser", är detta kanske en premiumtjänst tro?
Ett par månader sent men tack ändå. Blev som sagt business till Lagos från Johannesburg, helt ok. Lagos suger stenhårt btw.SAA är ganska bra och får anses som ganska safe. Har ganska bra service i C. Det är i varje fall det ända afrikanska bolag jag skulle välja att resa med.
OT: Varför då? På vilket sätt?Lagos suger stenhårt btw.