Agö
Medlem
Tänkte precis skriva det.Du kan ju köra ARN-FRA-MUC-CPT om du vill få till FCT...
LH574 går ju ganska sent, 19:05, så det borde faktiskt gå att få till ett besök på FCL och FCT i Frankfurt och FCL i München.
Tänkte precis skriva det.Du kan ju köra ARN-FRA-MUC-CPT om du vill få till FCT...
Jamen jaaa.... Visste inte att man kunde göra så, det får bli till att bekosta en ändring då!Snyggt att få till 2 First på den rutten, vilken veckodag åker du? Du kan ju köra ARN-FRA-MUC-CPT om du vill få till FCT...
LH575 CPT-MUC går fram till 26/3 sen uppehåll till November. JNB-kärran är notoriskt svår att hitta awards på, men skam den som ger sig.Jamen jaaa.... Visste inte att man kunde göra så, det får bli till att bekosta en ändring då!
Åker ut torsdag men ser nu att det inte går något alls från CPT när vi ska hem och från JNB är det bara 3 platser kvar i F. Känns ju som rätt höga odds på att de skulle släppa två Award när bara 3 är lediga, eller?
JNB brukar vara svårt att hitta LH F i, åtminstone har det varit så för mig.Jamen jaaa.... Visste inte att man kunde göra så, det får bli till att bekosta en ändring då!
Åker ut torsdag men ser nu att det inte går något alls från CPT när vi ska hem och från JNB är det bara 3 platser kvar i F. Känns ju som rätt höga odds på att de skulle släppa två Award när bara 3 är lediga, eller?
Hehe... Missar den med en enda dag!LH575 CPT-MUC går fram till 26/3 sen uppehåll till November. JNB-kärran är notoriskt svår att hitta awards på, men skam den som ger sig.
Du har lite alternativ i business, bl.a. Turkish, Ethiopian kör från CPT.
Toppen, tack! Finns inga flyg ARN - FRA så det gick inte men jag får väl hålla koll om det dyker upp någotJNB brukar vara svårt att hitta LH F i, åtminstone har det varit så för mig.
Du har tillträde till FCT/FCL hela dagen om du har en first-flight. Så du kan i teorin besöka alla lounger inkl FCT på alla tre first-hubbarna FRA, MUC och DUS.
Två?Snyggt att få till 2 First på den rutten, vilken veckodag åker du? Du kan ju köra ARN-FRA-MUC-CPT om du vill få till FCT...
Förmodligen två personer som avses, inte flighter
precis, sällan man ser 2 awards i F på CPT och JNB rutterna.Förmodligen två personer som avses, inte flighter![]()
Så jag hade lite tur alltså? Har redan funderat på att byta till en annan resa som innefattar båda hållen i F istället.... Men kanske ska tänka omprecis, sällan man ser 2 awards i F på CPT och JNB rutterna.