Senaste nytt

Boka en resa och tjäna 5 000 Eurobonuspoäng

Fungerar kampanjen?
dvs har ni bokat? :)

Har inte bokat ännu, men det dröjer lite innan man får reda på om det fungerar..

SAS skrev:
De Extrapoäng du tjänar I kampanjen sätts in på ditt EuroBonus-konto förutsatt att flygresorna finns registrerade på kontot. Följande datum gäller som utbetalningsdatum: 30/11 2012, 11/1 2013, 8/3 2013 12/4 2013, 17/5 2013 samt 14/6 2013. För dig som har efterregistrerat flygresor så görs ytterligare utbetalningar 15/8 2013. Saknar du dina poäng efter den 19/8 2013, kontakta Medlemsservice.

Jag har heller inte fått det, målgruppen kanske är de som inte bokat en resa på de dest som är med i erbjudandet framåt i tiden?!

Är också väldigt nyfiken på hur deras system fungerar. Fick 2010 massor av erbjudanden från SAS - allt från extra poäng till tävlingar om du flyger X resor får du Y extra poäng m.m. Hakade på istort alla erbjudande och prioriterade SAS före andra bolag för att fixa poängen.

Det lustiga är att jag inte fått ett enda erbjudande riktat till mig från SAS 2011 eller hittills 2012 - de måste väl varjefall se att jag reser betydligt mindre med dem och undra var jag tagit vägen?

Jag har inte fått detta erbjudande. Iofs har jag inte fått några erbjudanden sen jag blev EBG. Ska kolla om tjejen fått mail om detta.

Fungerar kampanjen?
dvs har ni bokat? :)

Svar ja, det är bokat en tripp till GVA i mars.
I samband med bokningen så testade jag "Boka hotell världen runt" på SAS-sidan.
Fick följande muntra upplysning på min sökning:

"Bar/lounge serverar drycker. Room service finns tillgänglig dygnet runt. Fritidsanläggningarna inkluderar utomhuspool, inomhuspool, hälsoklubb, bastu och fitnessanläggning. Fastighetens fullständiga spa har skönhetsbehandlingar. Denna 4.0-stjärniga fastighet har företagscenter samt ett mötes-/konferensrum och ljud- och videoanläggning. Trådlös Internetanslutning (tilläggskostnad) finns tillgänglig i allmänna utrymmen." ;)

Toppen