Jag är helt säker på att jag gjort det förut men det är länge sedan -- har Nordic Choice tagit bort möjligheten att boka bonusrum tll någon annan person, eller är det bara jag som är blind och inte hittar hur man gör varken på webben eller i appen?
Hm då borde det gå att rädda genom att boka i morgon och rings in i veckan och byta namn. Bra tips.Jag hittar inte heller alternativet. Däremot vet jag att du kan ringa i och ändra namn på en befintlig bokning.
Hur gick det med detta, kan man boka bonusnatt som man sedan ändrar namn på dvs att någon annan kan alltså bo för hotellnatt betalda med dina poäng även fast du själv inte är med?Hm då borde det gå att rädda genom att boka i morgon och rings in i veckan och byta namn. Bra tips.
(japp det handlar såklart om poäng dom går it i månadsskiftet - mitt i resa som gör det klurigt att ringa under deras normala tider)
Hur gick det med detta, kan man boka bonusnatt som man sedan ändrar namn på dvs att någon annan kan alltså bo för hotellnatt betalda med dina poäng även fast du själv inte är med?
Jag löste det genom att växla in mot presentkort och sedan ge bort det istället.Hur gick det med detta, kan man boka bonusnatt som man sedan ändrar namn på dvs att någon annan kan alltså bo för hotellnatt betalda med dina poäng även fast du själv inte är med?
Jag hittar inte heller alternativet. Däremot vet jag att du kan ringa i och ändra namn på en befintlig bokning.
dock får man inga poäng i sådant fall.Detta gällde en betald bokning, men delar det ändå.
I januari så skickade jag dottern på en övernattning då jag fått Covid.
Ringde hotellet o sa att dottern kommer och bor i mitt ställe.
Hotellet svarade då, Be henne uppge ditt namn när hon checkar in.
De brydde sig inte alls om hennes namn eller leg vid ankomst.
Skickat från min iPad med Tapatalk