Senaste nytt

Boka bonusresa till San Francisco?

Alf

Medlem
"För ett par år sedan" och SFO går inte ihop. Linjen är inte så värst gammal...

Det verkar (rent empiriskt enligt egen erfarenhet) som att det släpps lite platser i olika batcher. Är man lite flexibel så är det relativt enkelt att hitta awardplatser, men måste man åka vissa tider är det inget man ska hoppas på.

Nu är du ju besvärlig, var ju tvungen att gå in och kolla på mina aktiviteter på Eurobonus och som vanligt har du rätt. Jag gjorde bokningen 25 sept 2013 med avresa bokad till 19 febr och tillbaka 23 febr. Ibland går tiden fort, jag får skylla sämre minne på åldern.
 

agehall

Medlem
Just ja, du är ju en av de få här som lyckats boka CPH-SFO...

Man ska väl tillägga att det är rätt vanligt att det finns awardplatser på linjen, men bara åt ena hållet. Eller så får man vara borta i tre månader eller så...
 

Olle A

Medlem
Tänkte bara tipsa om Vancouver i stället. Det är klart lättare att hitta awardplatser dit/hem.Och sen en kort tripp till San Fransisco. Fast då får du åka Air Canada förstås och inte SAS.
 

Gizmo79

Medlem
När ni säger att att det är svårt med awardplatser till SFO eller tom snudd på omöjligt så är det biljetter i business ni tänker på eller?

Tittar på på jan-mars 2015 så verkar det finnas hyfsat med alternativ men då i economy.
 
Toppen