JohnnyWilde
Medlem
När alkoholfri nämndes så blev min blick suddig!På något konstigt sätt så får @Matsson inlägg ovan mig att bli mer sugen på Maldiverna än varenda glättiga annons från Beyond Travel...
När alkoholfri nämndes så blev min blick suddig!På något konstigt sätt så får @Matsson inlägg ovan mig att bli mer sugen på Maldiverna än varenda glättiga annons från Beyond Travel...
Bodde 5 nätter på Maafushi förra månaden. Skitö, åk inte dit.
Det var trevligt de två första dagarna, men efter dag 3 blev det långtråkigt. Stranden var fin och badvattnet likaså, men det fanns bara en strand på ön.Vad var dåligt och varför?
Insikten att man inte är en strandmänniska kommer förr eller senareDet var trevligt de två första dagarna, men efter dag 3 blev det långtråkigt. Stranden var fin och badvattnet likaså, men det fanns bara en strand på ön.
Hänga på stranden var skönt, men solbrännan var inte så roligInsikten att man inte är en strandmänniska kommer förr eller senare![]()
Låter helt perfekt. Dit ska jag.Det var trevligt de två första dagarna, men efter dag 3 blev det långtråkigt. Stranden var fin och badvattnet likaså, men det fanns bara en strand på ön.